سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طب قرآنی و طب اسلامی ایرانی
 
قالب وبلاگ

    * غذاهای مضر برای استخوان:

چـای، ترشـی، ماسـت، مـرغ، کلیه غذاهای سردی بخش، خـوردن آب یـخ، خوردن غـذا های ساندویچــی، سـیب زمینی، برنج سفید، عدس، ندیدن نور آفتاب، گوشت سفید و میوه جات ترش و کال.

    * ماست: افرادی که ناراحتی عصبی، افسردگی، ریزش مو، عرق دست و پا و موخوره دارند ماست نخورند.

مزاج استخوان سرد و خشک است، مزاج مغز سرد و تر است و ماست نیز سرد و تر است. به بچه هایی که علاقه به ماست دارند ماست ندهید چون دچار ناراحتی های مغزی مثل صرع و تومورهای مغزی می شوند. ماست در بدن حالت اسیدی ایجاد می کند چون PH آن کمتر از 6 است. از طرفی PH خون باید بالاتر از 2/7 باشد در غیر این صورت حالت اغماء به انسان دست میدهد. باخوردن ماست PH خون کاهش میابد و به همین دلیل بعد از خوردن ماست ممکن است فرد زیاد بخوابد. در واقع مغز نیمه فلج می شود و کلیه که وظیفه تنظیم PH بدن را بر عهده دارد 2 تا 3 روز طول می کشد که آن را به حالت طبیعی بر گرداند و به همین دلیل حدود 3 روز اثر خوردن ماست در بدن باقی می ماند. 

اسید لاکتیک در ماست فراوان است و بر روی کبد اثر می گذارد و آنزیم ها را در کبد بالا می برد و بر روی اعصاب مرکزی (مغز، مخچه، بصل النخاع، نخاع و رشته های عصبی) اثر می گذارد و احساس ترس، خود خوری و نا امیدی و خواب آلودگی بر انسان غلبه می کند.

* عدس: افراد رقیق القلب یا افسرده عدس نخورند چون عدس حالت اسیدی در بدن ایجاد می کند و بر روی مغز اثر منفی ایجاد می کند و انسان را بی حال می کند.

* اگر کشک زیاد خورده شود پوست خراب می شود.

* توجه شود غذاهای سرد که برای استخوان مضر است اگر به همراه مصلح آن خورده شود قابل استفاده است.

 


[ دوشنبه 93/2/22 ] [ 11:21 عصر ] [ بهزاد دادده قلعه جوق ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 462101