سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طب قرآنی و طب اسلامی ایرانی
 
قالب وبلاگ

 


2- آب میوه‌هایی که از میوه‌های نیمه اسیدی گرفته می‌شوند را می‌توان با آب میوه‌هایی که از میوه‌های شیرین یا میوه‌های اسیدی گرفته می‌شوند ترکیب کرد، اما نمی‌توان آن‌ها را با سایر آب میوه‌ها ترکیب کرد.

3-  آب میوه‌هایی که از میوه‌های اسیدی گرفته می‌شوند را می‌توان با آب میوه‌هایی که از میوه‌های نیمه اسیدی یا میوه‌های گیاهی گرفته شده‌اند ترکیب کرد، ولی نمی‌توان آن‌ها را با آب میوه‌های دیگر ترکیب کرد.

خواص آبمیوه ها در آبمیوه درمانی


4- آب میوه‌هایی که از میوه‌های گیاهی گرفته می‌شوند را می‌توان با آب میوه‌هایی که از میوه‌های اسیدی یا سبزیجات برگدار سبز گرفته شده‌اند ترکیب کرد، ولی نمی‌توان آن‌ها را با سایر آب میوه‌ها ترکیب کرد.

5- آب میوه‌هایی که از سبزیجات برگدار سبز گرفته می‌شوند را می‌توان با آب میوه‌هایی که از میوه‌های گیاهی یا سبزیجات ریشه‌دار گرفته می‌شوند ترکیب کرد، ولی نمی‌توان آن‌ها را با آب میوه‌های دیگر ترکیب کرد.

6- آب میوه‌هایی که از سبزیجات ریشه‌دار گرفته می‌شوند را می‌توان با آب میوه‌هایی که از سبزیجات برگدار سبز گرفته شده‌اند ترکیب کرد، ولی نمی‌توان آن‌ها را با آب میوه‌های دیگر ترکیب کرد.

انتخاب مناسب آب میوه‌ها در درمان بیماری‌های خاص ضروری است. بنابراین، برای مثال، آب میوه‌هایی که از هویج، خیار، کلم و سبزیجات دیگر گرفته می‌شوند در درمان آسم، التهاب مفاصل و بیماری‌های پوستی خیلی ارزشمند هستند، ولی آب میوه‌هایی که از پرتغال و mosambi گرفته می‌شوند با افزایش میزان مخاط علائم این بیماری‌ها را وخیم‌تر می‌کنند

[ چهارشنبه 92/7/24 ] [ 5:20 عصر ] [ بهزاد دادده قلعه جوق ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 462068